1. PREDMETI SO NAREJENI IZ ENE ALI VEČ RAZLIČNIH SNOVI. (IZ STEKLA, PLASTIKE, LESA, KOVINE, BLAGA, PAPIRJA, …) IZ ČESA SO NAREJENI NPR. MIZA, LOPATA, AVTO, …
2. SNOVI PREOBLIKUJEMO (GNETEMO, VALJAMO, REŽEMO, IZREZUJEMO, ..). PRI TEM UPORABLJAMO RAZLIČNA ORODJA IN PRIPOMOČKE. (PRAVILNA UPORABA POJMOV)
3. PRAZNIKI SO POSEBNI DNEVI V LETU. NAŠTEJ NEKAJ PRAZNIKOV. (ROJSTNI DAN, OBLETNICA,…; BOŽIČ, NOVO LETO, KULTURNI DAN, DAN SAMOSTOJNOSTI IN ENOTNOSTI,… )
4. KAKO PRAZNUJEŠ ROJSTNI DAN? KAJ JE ZNAČILNO ZA BOŽIČNO-NOVOLETNE PRAZNIKE, KAKŠNE NAVADE IMAMO? (OKRASITEV PROSTOROV, POSTAVITEV IN OKRASITEV SMREČICE, JASLICE, OBDAROVANJA, PEČEMO PIŠKOTE,…. – IZHAJAMO IZ SVOJEGA OKOLJA) KAKO SMO V ŠOLI OBELEŽILI DRŽAVNI PRAZNIK? (PRIREDITEV OB DNEVU SAMOSTOJNOSTI IN ENOTNOSTI – HIMNA, ZASTAVA, PESMI IN SLIKE, KI GOVORIJO/PRIKAZUJEJO SLOVENIJO, NJENE ZNAČILNOSTI)
5. NAJPREJ – POTEM – NAZADNJE (NPR. POVEJ, KAJ ZJUTRAJ NAREDIŠ NAJPREJ, KAJ POTEM IN KAJ NAZADNJE; OPAZUJ DOGODEK NA SLIKAH IN Z USTREZNIMI BESEDAMI OPIŠI ZAPOREDJE DOGAJANJA)
6. VOŠČIMO SI ZA PRAZNIKE – IZREČEMO VOŠČILO.
7. SEŠTEVAM IN ODŠTEVAM V OBSEGU DO 5, VKLJUČNO S ŠTEVILOM 0.
8. PRIMERJAM VELIKOSTI ŠTEVIL (=, >, <)
9. UPORABIM RAČUNSKE OPERACIJE PRI REŠEVANJU PROBLEMOV.
10.POZNAM IN NATANČNO NARIŠEM VODORAVNO, NAVPIČNO, POŠEVNO, VALOVITO ČRTO, POLKROG, KROG.
11.OPIS ŽIVALI.
12.POVEJ PRVI GLAS V BESEDI (ZIMA – Z). POVEJ BESEDE, KI SE ZAČNEJO NA DANI PRVI GLAS (Z: ZIMA, ZOB, ZABAVA,…)